سئو صفحه محصول، افزایش نرخ تبدیل و تجربه کاربری
سئو صفحات محصول (Product Pages SEO) برای وب سایت ها مثل اقداماتی است که متخصصان فروش برای یک فروشگاه انجام …
سئو صفحه محصول، افزایش نرخ تبدیل و تجربه کاربری ادامه مطلب »
سئو صفحات محصول (Product Pages SEO) برای وب سایت ها مثل اقداماتی است که متخصصان فروش برای یک فروشگاه انجام …
سئو صفحه محصول، افزایش نرخ تبدیل و تجربه کاربری ادامه مطلب »
به بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت برای موتور جستجو سئو (SEO) می گویند. بهینه سازی موتورهای جستجو همیشه …
بهروزرسانی Google Possum در سپتامبر 2016 منتشر شد. به عنوان بخشی از این بهروزرسانی، Google خزیدن از نظر محلی برای …
به روز رسانی فلوریدا (Google Florida update) تغییری در الگوریتم رتبه بندی گوگل از نوامبر 2003 است. با این حال، …
آپدیت الگوریتم فلوریدا گوگل (Google Florida update) ادامه مطلب »
پنل دانش گوگل (پنل دانش گوگل) یک کادر اطلاعاتی است که میتواند ویژگی های موجودیت ها و برجستگی (prominence) یک …
پانل دانش گوگل (Google’s Knowledge Panel): نحوه استفاده ادامه مطلب »
سئوی معنایی (سمنتیک سئو) ایجاد یک شبکه محتوا در یک ساختار مرتبط و معنادار برای هر موجودیت در یک موضوع …
سئو معنایی (Semantic Seo) چیست و چگونه رتبه را افزایش می دهد؟ ادامه مطلب »
جستجوی معنایی (Semantic Search) روشی است که کاربران در موتور جستجو با توجه به روابط معنایی کلمات و مفاهیم عمل …
بروزرسانی فانتوم (Google Phantom Update) تغییری اعلام نشده در الگوریتم اصلی (آپدیت هسته) را نشان می دهد. اولین مورد از …
الگوریتم بهروزرسانی فانتوم گوگل (Google Phantom) ادامه مطلب »
الگوریتم رنک برین (RankBrain) سیستمی است که گوگل با کمک آن می تواند بهتر هدف جستجو کاربر را متوجه شود. …
الگوریتم رنک برین (RankBrain) چیست و چگونه بر سئو تاثیر میگذارد؟ ادامه مطلب »
سرپ (SERP) مخفف «Search Engine Result Page» است و به صفحه نتایج جستجو پس از وارد کردن کلمه کلیدی اشاره …