برند سرپ چیست؟ چگونه برند خود را در SERP سئو کنیم؟
برند سرپ (Brand SERP) صفحه نتایج موتور جستجو برای اسم برند است. SERP برند چیزی است که وقتی کسی نام …
برند سرپ چیست؟ چگونه برند خود را در SERP سئو کنیم؟ ادامه مطلب »
برند سرپ (Brand SERP) صفحه نتایج موتور جستجو برای اسم برند است. SERP برند چیزی است که وقتی کسی نام …
برند سرپ چیست؟ چگونه برند خود را در SERP سئو کنیم؟ ادامه مطلب »
الگوریتم هیل تاپ (Google’s Hilltop) وب سایت های معتبر و متخصص را برای ارائه رتبه بندی بهتر شناسایی می کند. …
سندباکس گوگل (Google Sandbox) به فیلتری گفته می شود که از رتبه بندی وب سایت های جدید در نتایج برتر …
رتبه اعتماد (TrustRank) الگوریتمی است که لینک ها را بررسی میکند و صفحات قابل اعتماد را از صفحات اسپم جدا …
الگوریتم TrustRank چیست؟ چگونه آن را بهینه سازی کنیم؟ ادامه مطلب »
Cloaking شامل نمایش بخشی از محتوا به کاربران و یک محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. وبسایتهایی که سئو کلاه …
کلاکینگ (Cloaking) در سئو چیست و چرا یک تکنیک کلاه سیاه می باشد؟ ادامه مطلب »
مزرعه محتوا (Content Farming) تولید محتوای بسیار بالا، سریع و با بی کیفیت در حوزه های مختلف است.این روش معمولا …
محتوای داپلیکیت (محتوای دوگانه) است که در چندین صفحه اینترنت یکسان است. صفحات تکراری فقط متون کپی شده نیستند، بلکه …
محتوای داپلیکیت (Duplicate Content) چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟ ادامه مطلب »
بازیابی اطلاعات (information retrieval) به معنای ریکاوری اطلاعات است. بازیابی اطلاعات به فرآیندی گفته می شود که در آن درخواست …
سیستم بازیابی اطلاعات موتور جستجو چگونه عمل می کند؟ ادامه مطلب »
هدف الگوریتم پاندا (Google Panda) حذف صفحاتی با محتوای اسپم و بی ارزش از نتایج جستجو گوگل می باشد. الگوریتم …
الگوریتم پاندا گوگل چیست؟ آپدیت آن چه تاثیری در سئو داشته است؟ ادامه مطلب »
برچسب وردپرس (wordpress tag) یکی از ابزارهای پیش فرض است که می توانید از آن برای دسته بندی پست ها …
برچسب وردپرس چیست؟ + آموزش سئو یا حذف برچسب ها در سئو ادامه مطلب »