معرفی سیستم کافئین گوگل و تاثیر آن در ایندکس سریع
آپدیت کافئین (Google Caffeine) یک سیستم ایندکسینگ جدید است که در آن گوگل اجازه می دهد تا داده ها را …
معرفی سیستم کافئین گوگل و تاثیر آن در ایندکس سریع ادامه مطلب »
آپدیت کافئین (Google Caffeine) یک سیستم ایندکسینگ جدید است که در آن گوگل اجازه می دهد تا داده ها را …
معرفی سیستم کافئین گوگل و تاثیر آن در ایندکس سریع ادامه مطلب »
الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird) بر روی سرچ گوگل تاثیر می گذارد و برای اولین بار در ماه آگوست 2013 …
الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و آپدیت آن چه تاثیری بر روی سئو داشت؟ ادامه مطلب »
گوگل الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm) را برای جلوگیری از ساخت بک لینک های اسپم و لینک سازی دستی برای کاهش …
محتوای نازک ارزش افزوده کمی برای کاربر دارد یا ارزش افزوده ای ایجاد نمی کند. اگر یک وبسایت الزامات دستورالعمل …
محتوای باریک (Thin Content) چیست؟ و چرا مهم است؟ ادامه مطلب »
محتوای پنهان به محتوا یا لینک هایی گفته می شود که در منبع متن وجود دارند، اما برای بازدیدکنندگان یک …
محتوای مخفی (Hidden Content) چیست؟ و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟ ادامه مطلب »
نیت جستجو یا سرچ اینتنت (Search intent) انگیزه جستجوگر است، به عنوان مثال هنگام وارد کردن یک کوئری در موتور …
هدف جستجو (Search intent) و نیت کاربر (User intent) چیست؟ ادامه مطلب »
بهینه سازی بیش از حد (Over Optimization) در الگوریتم موتور جستجو زمانی اعمال می شود که بهینه سازی بی رویه …
به استفاده بی رویه کلمات کلیدی در محتوا بدون اینکه به کاربر کمکی کند و در جهت ارتقا رتبه باشد …
متن جایگزین تصویر (Alt Tag) برای علامت گذاری تصاویر و گرافیک ها در یک سند HTML استفاده می شود. اگر …
متن جایگزین تصویر Alt Tag چیست و چه کاربردی دارد؟ ادامه مطلب »